mandag 21. november 2011

Bokanbefaling og papirdukkeforelskelse


Har fått tak i denne fine boka av Anne-Marte Waleur - "Si det med papir" og deler noen bilder derfra med dere. Mange av slike bøker har bare noen få bilder og tips som man liker, men denne derimot syns jeg var nyyyydelig og inneholdt mange flotte ideer til gaver, innpakking, pynt, kort osv. Bare se her:








Jeg fikk iallefall mange ideer til jul som jeg kanskje kan bruke.......

og så ville jeg bare vise fram enda en ting som jeg falt for hos Fru Dahl her om dagen - en helt unyttig men veldig nydelig ting som denne lille papirdukken under her! :O)  Den heter Jeanne og er fra Comptoir de famille. Kanskje jeg kommer til å kle på den finstasen og ramme den inn?! Eller kanskje jeg burde strikke noe fint til den, hehe......

Ha en fin mandagskveld alle sammen!
Klem fra Nina

1 kommentar:

  1. Kor fin den dukka va! såg ut som ei koselig bok med mange idea i.Har fri Imorra -kanskje vi sees-gode fra Vilmerhuset❤

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen her hos meg!!
Det er så stas :O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...