torsdag 10. november 2011

Takk for innspill, Ingrid!


Ba om innspill her på bloggen for å gjøre disse pulsvarmerne litt finere og litt mer ferdig. Ingrid kom med en god ide om å hekle en kant i grå Faerytale rundt foran og her er resultatet :O)


Modellen jeg kapret satt over fysikkbøkene og leste til prøve i morgen, men tok seg likevel en bitteliten pause for å være håndmodell :O) 

Jeg er veldig fornøyd med dem iallfall, med modellen og med Ingrids gode råd!

Torsdagshilsen fra Blåbærlina 

4 kommentarer:

  1. Ja og flenke fine storesøstra mi❤Veragode

    SvarSlett
  2. Så flotte de ble med pynt på! Bare artig å kunne komme med tips,- jobben har du jo gjort selv. Disse hadde nok egnet seg til salgs på årets julemesse på Universitetsykehuset i Tromsø i dag. Der har jeg og min mamma hatt salgsstand. Veldig fornøyd med salget :) Vi solgte bare strikke-produkter som tova-votter, pulsvarmere m/perler, store halser, sokker i alpakka-ull, julekuler (Arne& Carlos) og "snurre"-luer. Snurreluene lærte du oss å strikke,- de gikk som varmt hvetebrød :) Ha en fin fredagskveld! Hjerteklem fra Ingrid

    SvarSlett
  3. takk for fine kommentarer, veldig koselig, særlig for en fersk blogger! Ingrid, så artig å høre om salget deres i dag! Fint at dere fikk brukbar avsetning. og at snurreluene slo an...
    Klem fra me :O)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen her hos meg!!
Det er så stas :O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...