fredag 2. desember 2011

Julegeita har funnet kalenderen min!


Som dere ser har julegeita funnet den nyinnkjøpte adventskalenderen min som jeg fortalte om her. Det var skikkelig koselig å finne den i går morrest, med prikkete pakker og lapper i lommene...... Ser det ikke fint ut? :O)


Spent på hva som skjuler seg bak prikkene etterhvert. Bare de koselige fargene alene gjør morgenen bedre!


I dag fant jeg i allfall denne utrolig søte Bambimappen. Julegeita har altså fått med seg Blåbærlinas dille på vesker og mapper!! Veldig koselig altså, føler meg litt heldig!

God helg og klem til dere!
Nina

1 kommentar:

  1. Det ble kjempefint med de lappene m/band i kalenderen. Veldig julete og koselig! Forteller lappene hvor pakken ligger?, eller er det lapper med koselige ord for dagen eller aktiviteter?
    Kjempesøt bambie-pung du har fått deg! Jeg synes du er superheldig! Nyt adventsmorgen-stundene! God helg til deg og dine! Klem fra Ingrid

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen her hos meg!!
Det er så stas :O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...