fredag 9. desember 2011

Rød + hvit = rosa?



Litt fargeinspirasjon her fra Blåbærlinas advent. Kjenner at jeg dras mellom en helt hviiiit jul med julesne og det hele - og den tradisjonelle røde høytiden. Helhvitt er jo kjempelekkert, blandet med naturens egne vekster i bruntoner, men så er jeg jo som kjent veldig glad i farger! Ikke alle farger, men nesten alle blåfarger i allfall  - og rødt - rosa - rødrosa - turkis..... Kjenner jeg meg selv rett blir det nok en salig blanding, gammelt, nytt, rødt, rosa, hvitt....

Kjenner uansett nå behovet for å ta en tur ut i helgen for å finne noen fine greiner å pynte med, eller kanskje noe å lage krans av. Noen tips å komme med?



Kos dere med adventens fargegleder!
Klem fra meg til alle dere

2 kommentarer:

  1. Spent om du har funn nåkka fint i Trondheim te julehuset ditt❤gode fra lillesøster

    SvarSlett
  2. Heia! Enig med deg i at det er stilig med hvitt og naturfarger (brunt), men det er ikke jul uten det røde! Julefeiring bygger på tradisjoner,- og derfor er det viktig med både gammelt og noe nytt :) Har lovd meg selv å ikke kjøpe noen ny julepynt i år... har klart det så langt, men det har vært en prøvelse. He-he! Er ualminnelig glad i jula, og glad i å pynte. Synes det blir veldig koselig og intimt med det røde til jul! Det er stilig med det hvite, men ikke så koselig i jula, er min mening! Tusen takk for det tøffe julekortet av jentene dine! Og flotte pakker som kan ligge fremme som pynt til julaften! Herlige kort og lekker og koselig innpakking! Håper du får post fra meg i morgen (mandag). Den ble sendt fredag ettermiddag! :) Ønsker deg en innholdsrik og koselig uke, Blåbærlina! Klem fra Ingrid

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen her hos meg!!
Det er så stas :O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...