lørdag 2. juni 2012

Kosesying



Inspirert av Groovybaby...and Mama har jeg sydd et lite skjørt i størrelse 5-6 år. Har brukt Pandurostoff, både det mønstrete i selve skjørtet og det lyseblå som er inni lommene og i linningen.

Syns det var lett og greit å sy etter veiledningen. Måtte klippe lommene på frihånd, men det gikk helt fint. Samme med linningen. Ellers var det tydelig forklart med bilder og alt. Syr gjerne flere sånne, det var nemlig ikke det spor vanskelig med de stikklommene i siden. Så feil kan man ta!!! :O)
Nå gjenstår det jo selvsagt å finne en liten jente som skjørtet kan passe til..... Tror ikke det blir såååå vanskelig. Jeg har nemlig muligens ei lita bursdagsjente i tankene :O)






Viser også fram et av mine absolutt yndlingsbilder, tegnet av min kunstnervenninne Danielle. Sommerjente med rosa kjole. Er hun ikke fin??



Klemmer fra Nina Pellina Blåbærlina  :O)



7 kommentarer:

  1. Svar
    1. Takk for det Trine og tusen takk for fin inspirasjon og oppskrift!
      Tror jeg vil sy flere av disse....

      Glad hilsen fra Nina :o)

      Slett
  2. Så fint! :) Du får til det meste du!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var da hyggelig sagt :O)
      takk for det og takk for fin visning av strikkeplagg på bloggen din!
      Masse fint!
      Klem fra meg

      Slett
  3. Så fint skjørt! Og takk for link til oppskrift...jeg har jo alt for mye søtt stoff som venter på å få bli noe :)
    Og sommerjente-bildet likte jeg veldig godt! :)

    Ønsker deg ei fin uke.

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. hehe....ja, man har da litt stoff hist og pist, tror jeg må sy noen flere av disse, var så skøy. Da er morgendagens plan klar... :O)
      Spent å se om du kommer til å sy til jentene da...hihi!!

      Koselig at du likte Danielles bilde, skulle ønske hun hadde en hjemmeside med alle de fine bildene hun lager.

      Ønsker deg en fin uke med solskinn og god søm!
      Klem fra meg

      Slett
  4. OI OI OI, altførr længe sia e ha vært på bloggbesøk hos d!! (ja på orntlig besøk også førsåvidt..) Takk førr påminnelsen ;)
    Kor artig å sjå ka du får laga av Pandurostoffan. Her må d bærre linkes t FB sia vårres :)
    Ha susa innom alle innleggan du ha lagt ut sia sist e va her, å d va ikje få!
    E ska bærre sei at du e en tryllekunstner! Alt du tar i blir jo t gull <3
    Stor Anneligode t d <3
    PS. Så koselig at du stakk innom her om dagen :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen her hos meg!!
Det er så stas :O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...